23 Ocak 2022 Pazar

Bulacağım

Yorgunum, bedenim zaten yorgun ruhum daha da yorgun. İnsan bedeni çalıştıkça yorulur, benim ruhum da sürekli acı çekerek hiç durmadan hiç nefes almadan yoruluyor. 
Tükeniyorum, bunu her zerremde hissediyorum. Hislerimi, merhametimi, iyi huyumu, güzel bakış açımı ve iyiye dair ne varsa tüketiyorum. 
İnsanı insan yapan herşeyi kaybediyorum. Kendimi kaybediyorum, benliğimi kaybediyorum. Kayboluyorum.
Çığlıkta atmıyorum artık, yardım da istemiyorum kimseden. Acılarla pişicem, acılarla daha da güçlü olup ayağa kalkıcam. Yada daima böyle kalıcam, bişey diyemem.
Ama iyi olmak için kendimi zorlamıyorum ne hissetmek geliyorsa içimden, direkt onu hissediyorum. Susmaksa susmak, ağlamaksa ağlamak, duygusuzluksa duygusuzluk. 
Bazen gidenlere teşekkür etmek istersin, onları kaybedip kendini bulma fırsatını sana verdikleri için. 
Kendimi bulacağım, bulacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder