23 Ocak 2022 Pazar

Çok şey öğrendim

Her insan hayatınıza birşey katmak için giriyor ve o ilk tanışmanız kader ama sonrasında anlaşıp o tanışmayı devam ettirmek sizin çabanıza bağlı bir durum. Hayatımızın içine eden insanları düşündükçe "ya bu ne kattı bana acıdan başka?" diye düşünebiliriz doğal olarak. Ama o acılarla mücadele ettikten sonra uzağa geçince büyük resmi görüyorsunuz. Neler kattığını o zaman görüyorsunuz. Yada hiç bir zaman göremeyeceksiniz ama bilmelisiniz ki hiç birşey tesadüf değil. Ben mesela hiç bir insana körü körüne "kendini ve hayatını" feda etmemek gerektiğini anladım. Ben mesela hiç bir zaman kimseye gözün kapalı güvenmemek gerektiğini, herkesin bir gün ihanet edebileceğini anladım. Ben mesela bir gün "sevginin biteceğini" anladım. Ben mesela tek bir kişiyi dünyan yerine koyup etrafında dönmemek gerektiğini anladım. Ben varya çok şey öğrendim anladım ama en çok insanların sevilmemesi gerektiğini anladım. Kedilerden daha çok nankörsünüz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder